|
iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 5. kiadás (2022. 05. 31.) Mozaik Kiadó szerző: Kriston-Bordi Zsuzsanna
méret: 192x258 mm
terjedelem: 32 oldal
tanterv: NAT 2012
egyéb tanterv: NAT 2020-hoz is ajánlott
1 380 Ft
Kosárba |
A megfelelő írásmozgás-koordináció a sikeres írástanulás nélkülözhetetlen feltétele. A finommotorika fejlesztése segíti a gyermeket, hogy iskolai írásmunkáit megfelelően tudja elkészíteni. A szépírás, a vonalközben való tájékozódás, a szabályos betűalakítás a szem és kéz koordinált működése nélkül nem jöhet létre. Az írásfüzet feladatai segítik a gyermekek írásmozgásának és szem-kéz koordinációjának fejlődését. |
|
iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 5. kiadás (2022. 05. 31.) Mozaik Kiadó szerző: Kriston-Bordi Zsuzsanna
méret: 192x258 mm
terjedelem: 32 oldal
tanterv: NAT 2012
egyéb tanterv: NAT 2020-hoz is ajánlott
1 380 Ft
Kosárba |
Az elemi számolási készség elsajátítása az óvodás- és kisiskolás-kor egyik legfontosabb feladata. Ez teszi lehetővé az alapműveletek tanulását, a sikeres iskolai matematikatanulást. A Számolás fejlesztőfüzet feladatait úgy állítottuk össze, hogy azok fejlesszék a gyermekek még kialakulatlan számfogalmát, biztosítsák a manipulatív számolás megfelelő alapozását. |
|
iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 5. kiadás (2022. 05. 31.) Mozaik Kiadó szerző: Kriston-Bordi Zsuzsanna
méret: 192x258 mm
terjedelem: 32 oldal
tanterv: NAT 2012
egyéb tanterv: NAT 2020-hoz is ajánlott
1 380 Ft
Kosárba |
A relációszókincs szavai térbeli és időbeli viszonyokat, történések, események közötti összefüggéseket fejeznek ki. A tájékozódás megtanulása, a kapcsolatok gyors felismerése lehetővé teszi a szöveg pontosabb megértését. A fejlődő beszédértés, a gyarapodó szókincs segítségével bővül a kisiskolások beszéd útján szerzett élményeinek köre. A Tájékozódás füzet feladatai a még kialakulatlan irányfogalom fejlesztését, a síkbeli tájékozódás gyakoroltatását, a tárgyak, események közötti viszonyok felismertetését, a relációszókincs bővítését segítik. |
|
iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 5. kiadás (2022. 05. 31.) Mozaik Kiadó szerző: Kriston-Bordi Zsuzsanna
méret: 192x258 mm
terjedelem: 48 oldal
tanterv: NAT 2012
egyéb tanterv: NAT 2020-hoz is ajánlott
1 480 Ft
Kosárba |
A biztos betűfelismerés a sikeres olvasástanulás nélkülözhetetlen alapfeltétele. A füzet a helyes betűalakok rögzítését, felismerését az olvasástanuláshoz szükséges részképességek fejlesztésével egyidejűleg segíti. Az érdekes, a gyerekek által kedvelt feladatok az örömmel végzett munka élményét nyújtják a tanulók számára. |
|
Kézikönyv és mérőeszközökiskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 2. kiadás (2021. 09. 14.) Mozaik Kiadó
méret: 214x304 mm
8 380 Ft
Kosárba |
A szerzőkről >> A MAPPA a következő eszközöket tartalmazza: Az új gondolkodásfejlesztő DIFER eszközökről BŐVEBB INFORMÁCIÓ ITT TALÁLHATÓ A kézikönyvben leírt fejlesztő játékok és feladatok elvégzését nagyban segítheti a gondolkodásfejlesztő Kártyagyűjtemény. |
|
750 db kivágható kártyaiskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 1. kiadás (2017. 12. 15.) Mozaik Kiadó
méret: 330x240 mm
terjedelem: 700 oldal
15 980 Ft
Kosárba |
Összeállította: Józsa Krisztián, Zentai Gabriella, Hajduné Holló Katalin A kézikönyvben leírt fejlesztő játékok és feladatok elvégzését nagyban segítheti a Kártyagyűjtemény. A masszív kartondobozban található 750 db színes, kivágható kártya, illetve kinyomható forma 40 játékhoz biztosítja a szükséges eszközöket. A kártyagyűjteményhez két 30 db-os párkereső memóriajáték kártyacsomagot is adunk ajándékba. Az új gondolkodásfejlesztő DIFER eszközökről BŐVEBB INFORMÁCIÓ ITT TALÁLHATÓ |
|
Tesztrendszer, Kézikönyv, fejlődési mutató11. kiadás (2019. 12. 10.) Mozaik Kiadó
méret: 214x304 mm
8 980 Ft
Kosárba |
A programcsomag tartalma:- 1 db mappa használati útmutatóval;- 10 db fóliázott színes tesztlap a hétféle alapkészség fejlődésének vizsgálatához;- 1 db rövid difer tesztlap a fejlettség és az iskolaérettség gyors és megbízható mérésére;- 1 db írólap (minta) az írásmozgás-koordináció vizsgálatához;- 1 db "Fejlődési mutató" füzet (minta), aminek évenkénti kitöltésével végigkövethetőek a gyermek fejlődési folyamatai a 4.-től a 8. életév végéig;- 1 db kézikönyv, amely segíti az alkalmazást az országos helyzetkép diagnózisának bemutatásával és a fejlesztés lehetőségeinek, tennivalóinak ismertetésével. |
|
iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 18. kiadás (2023. 10. 03.) Mozaik Kiadó szerző: Józsa Krisztián Dr., Nagy József Dr.
méret: 210x148 mm
terjedelem: 12 oldal
420 Ft
Kosárba |
A Fejlődési mutató bővített kiadása 2016-ban kisebb tartalmi módosításokkal és kiegészítéssel jelent meg. A kiadvány két új adatrögzítési oldallal bővült, amelyek a rendszerező és a kombinatív képesség fejlődését mérő tesztlapokhoz kapcsolódnak. A tesztlapok és a tesztkártyák A gondolkodás fejlesztése 4-8 éves életkorban című kiadvány mellékleteként lesznek elérhetők. |
|
iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 13. kiadás (2024. 04. 03.) Mozaik Kiadó szerző: Nagy József Dr.
méret: 210x150 mm
terjedelem: 100 oldal
1 880 Ft
Kosárba |
|
Tanári kézikönyviskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 4. kiadás (2017. 03. 03.) Mozaik Kiadó
méret: 168x238 mm
terjedelem: 64 oldal
3 380 Ft
Kosárba |
A kézikönyv Fejlődést segítő játékok és gyakorlatok c. fejezetének három részét a fejlődés három szintje képezi: az írószer nélküli ujjmozgás-koordináció, mint az írószerrel (rajzoló-, festőeszközzel) működő írásmozgás-koordináció előfeltétele, valamint a betűelem-másoló készség, mint az írástanítás közvetlen előfeltétele. Ez a három szint elsajátítási sorrendet jelent abban az értelemben, hogy az előkészítő és a kezdő szinten lévő gyerekek számára az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a feladat (még nem ajánlott az írószerhasználat, legföljebb firkálásra). A haladó szintet elérő gyerekek írószeres játékokra, tevékenységekre alkalmasak, de továbbra is részt vehetnek az ujjmozgás-koordinációs játékokban. A betűelem-másoló készség fejlesztése csak a befejező és az optimális szintet elérők számára ajánlott. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a középső csoportosok körében az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a fő feladat, a nagycsoportosok körében az írószeres játékok, tevékenységek dominálhatnak. A betűelem-másoló készség fejlesztése pedig az iskola feladata, miután az osztály tanulói (legföljebb egy-két kivételtől eltekintve) az írószeres játékoknak köszönhetően eljutottak az írásmozgás-koordináció befejező (legalább 70 százalékpontos) szintjére. |
|
Tanári kézikönyv - 2021-es átdolgozott kiadásiskolai előkészítő és 1-6. évfolyam, 4. kiadás (2021. 09. 01.) Mozaik Kiadó szerző: Fazekasné Dr. Fenyvesi Margit
méret: 168x238 mm
terjedelem: 164 oldal
3 780 Ft
Kosárba |
2021-ben átdolgozott új kiadás. A beszédhanghallás készségének fogalmáról, jelentőségéről a pedagógusok és a szülők a DIFER programcsomag beszédhanghallást mérő tesztje segítségével tájékozódhatnak. A fejlesztés tervezéséhez a 2006-ban megjelent A beszédhanghallás fejlesztése 4-8 éves életkorban c. könyv kínált módszertani segédanyagot. Nagyobbrészt az iskolába készülő óvodásokra fókuszált, mint ahogy a DIFER programcsomag is a beiskolázási esélyegyenlőség növelésére készült. A játék- és feladatgyűjtemény új kiadása bővíti a készség megismerésének lehetőségét, és még ennél is többet kínál. A fejlesztés tervezése a kiscsoportos óvodáskortól kezdődik és folytatódik az első osztálytól a hatodik osztály végéig. A helyesírás nem csupán szabályok összessége, hanem készség- és képességalapja is van. Azon is múlik, hogy a tanulók a saját ejtésük alapján hogyan ítélik meg a beszédhangok tulajdonságait. Az önálló ejtési szituációban a fonémadöntés minősége mérhető a FON-E felmérőlapok használatával, amely a könyv kivehető melléklete. A részletes felmérési útmutatót a könyv tartalmazza, a mérés jegyzőkönyve letölthető a kiadó honlapjáról. A mérés pontos képet ad az iskoláskorú tanulók fonológiai tudásának szintjéről és összetevőiről. A könyv a DIFER programcsomagot megálmodó és megszervező Nagy József szemléletét követi, célkitűzéseiben arra ráépül, de célközönségében, a mérés felvételi módjában és a kapott adatok értelmezésében már eltér attól. A kézikönyv használatát és a fejlesztést nagymértékben segíti az MS-9328 raktári számú Hívókép- és szókártyagyűjtemény. |
|
Tanári kézikönyviskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 4. kiadás (2017. 10. 24.) Mozaik Kiadó szerző: Nagy József Dr., Zsolnai Anikó Dr.
méret: 170x240 mm
terjedelem: 72 oldal
3 380 Ft
Kosárba |
A könyvben található játékok, gyakorlatok a foglalkozások és a tanórák részeként vagy egészeként is felhasználhatók. A DIFER Programcsomag részeként a szociális kompetencia olyan elemeit választottuk fejlesztésül, amelyek az óvodai és az általános iskolai szociális lét alapját képezik. Ezek közé tartozik a kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás készsége, a feladatvállalás, a feladattartás készsége, valamint az elemi szintű erkölcsi érzék. |
|
Tanári kézikönyviskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 3. kiadás (2022. 08. 17.) Mozaik Kiadó szerző: Józsa Krisztián Dr.
méret: 170x240 mm
terjedelem: 136 oldal
4 180 Ft
Kosárba |
Mit tehetünk, hogy gyermekeink az iskolában könnyen és örömmel tanuljanak? A siker titka a kezdetekben rejlik, a kisgyermekkorban lerakott biztos alapok teszik lehetővé a későbbi eredményes tanulást. Ez a könyv ezt a célt szolgálja: a matematika játékos tanulásához nyújt segítséget 4–8 éves kor között. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható. |
|
Tanári kézikönyv - Az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorbaniskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 3. kiadás (2017. 11. 29.) Mozaik Kiadó
méret: 168x238 mm
terjedelem: 216 oldal
5 180 Ft
Kosárba |