![]()
|
Sokszínű anyanyelv 2. évfolyam, 8. kiadás (2022. 11. 30.) Mozaik Kiadó szerző: Földvári Erika
méret: 192x258 mm
terjedelem: 104 oldal
tanterv: NAT 2020
1 880 Ft
Kosárba ![]() |
A másodikos olvasás munkafüzet 2022-es bővített kiadása már tartalmazza a NAT2020 alapján bővített MS-1621U olvasókönyvben szereplő olvasmányokhoz kapcsolódó feladatokat is.
|





| Napló egy hétről | 4 |
| A hazug bojtár | 5 |
| Füllentős | 6 |
| Az olvasókönyv | 7 |
| Az ékezet tréfája | 8 |
| A kis bicebóca | 9 |
| A természet változásai szeptemberben – Lessük meg az őszt! | 10 |
| Itt van az ősz, itt van újra... | 11 |
| Hangya | 12 |
| Mesemorzsa | 13 |
| Mókusok, ki a házból! | 14 |
| A természet változásai októberben | 15 |
| A cinege cipője | 16 |
| Isten veled, gólyamadár! | 17 |
| A gombakirály | 18 |
| A mazsola | 19 |
| A szelídgesztenye | 20 |
| Anyám tyúkja | 21 |
| Nagyapó | 22 |
| Csapatkapitány-választás | 23 |
| Szőlőcsősz | 24 |
| A természet változásai novemberben | 25 |
| A kék cinke | 26 |
| A kutyám | 27 |
| Micó | 28 |
| Egerek | 29 |
| Altató | 30 |
| A disznóölés | 31 |
| A kis gömböc | 32 |
| Csoszogi, az öreg suszter | 33 |
| Harangozás | 34 |
| A természet változásai decemberben | 35 |
| Esik a hó | 36 |
| Kíváncsi hópelyhek | 37 |
| Doromboló | 38 |
| Ünnepeink, szokásaink decemberben | 39 |
| Szegény Dzsoni és Árnika | 40 |
| Hogyan tanultam meg olvasni? | 41 |
| Szembekötős | 42 |
| A természet változásai januárban | 43 |
| Emlékszel, fiam? | 44 |
| A tizenkét hónap | 45 |
| Könyvtárlátogatás | 46 |
| A farkas, a medve és a huszár | 47 |
| Ravasz alku | 48 |
| Tilinkó és a bíró | 49 |
| A pap meg a tojások | 50 |
| Csalimese | 51 |
| A hiú király | 52 |
| Jakab meg az apja | 53 |
| A furulyavevés | 54 |
| A kiskutya neve | 55 |
| Szoborjáték | 56 |
| A természet változásai februárban | 57 |
| Csikorgó, a fagykirály | 58 |
| A hóember | 59 |
| Gyertyaszentelőkor | 60 |
| A mi farsangunk | 61 |
| Az egyszeri-kétszeri fánk | 62 |
| A három nyúl | 63 |
| Jó étvágyat! | 64 |
| Csepű, lapu | 65 |
| A természet változásai márciusban | 66 |
| A róka és a gólya | 67 |
| A madárfészek | 68 |
| A három kismalac és a farkas | 69 |
| Az öreg halász és a nagyravágyó | 70 |
| felesége | 70 |
| Meddig ér a rigófütty? | 71 |
| Nemzeti dal | 72 |
| Tűz, víz | 73 |
| A természet változásai áprilisban | 74 |
| Madarak iskolája | 75 |
| A Szél és a Nap | 76 |
| Buborék | 77 |
| A bal kéz | 78 |
| Húsvét | 79 |
| Locsolóversek | 80 |
| A sün és a nyúl versenyt fut | 81 |
| Bújócska | 82 |
| A természet változásai májusban | 83 |
| Májusi fülemüle | 84 |
| A virágok panasza | 85 |
| Vár és forrás | 86 |
| Megjárta Jancsi | 87 |
| Az én anyukám | 88 |
| Buba éneke | 89 |
| Lenka | 90 |
| Hogyan játsszunk? | 91 |
| Méhecskék | 92 |
| A természet változásai júniusban | 93 |
| Arany Lacinak | 94 |
| A lusta fiú meg a cinege | 95 |
| A világ vándora | 97 |
| A kecskebékák királya | 98 |
| Öregapó madarai | 99 |
| Két nyári mondóka | 101 |
| Mit ugrálsz, Hideg? | 102 |
| Hidasmester | 103 |
| Kedves Diákok! Ebben a tanévben folytatjuk a mesék, történetek és versek pontos megértésének gyakorlását. A munkafüzet ehhez nyújt nekünk segítséget. Egyre jobban megértjük majd, hogy mi a különbség a prózai szövegek és a versek feldolgozása között. Az első feladatokkal mindig a beszédünket, kiejtésünket, beszédtempónkat, hangsúlyunkat és az olvasási technikánkat javíthatjuk. Ezek után változatosan gyakoroljuk a szövegfeldolgozás menetét. Válaszolunk kérdésekre, kiegészítünk mondatokat, hibákat javítunk. Megszokjuk, hogy biztonsággal tájékozódjunk a szövegekben, pontosan idézzünk mondatokat. Sok olyan feladattal is találkozunk, amelyek további gondolkodásra késztetnek. A gyakorlatsorok zárásaként saját szavainkkal elmondjuk a történetek lényegét. Így könnyebben megy majd a többi tantárgy tanulása is. |