|  
 | Sokszínű anyanyelv 2. évfolyam, 8. kiadás (2022. 11. 30.) Mozaik Kiadó szerző: Földvári Erika méret: 192x258 mm terjedelem: 104 oldal tanterv: NAT 2020 
1 880 Ft
Kosárba  | 
| A másodikos olvasás munkafüzet 2022-es bővített kiadása már tartalmazza a NAT2020 alapján bővített MS-1621U olvasókönyvben szereplő olvasmányokhoz kapcsolódó feladatokat is. 
 | 





| Napló egy hétről | 4 | 
| A hazug bojtár | 5 | 
| Füllentős | 6 | 
| Az olvasókönyv | 7 | 
| Az ékezet tréfája | 8 | 
| A kis bicebóca | 9 | 
| A természet változásai szeptemberben – Lessük meg az őszt! | 10 | 
| Itt van az ősz, itt van újra... | 11 | 
| Hangya | 12 | 
| Mesemorzsa | 13 | 
| Mókusok, ki a házból! | 14 | 
| A természet változásai októberben | 15 | 
| A cinege cipője | 16 | 
| Isten veled, gólyamadár! | 17 | 
| A gombakirály | 18 | 
| A mazsola | 19 | 
| A szelídgesztenye | 20 | 
| Anyám tyúkja | 21 | 
| Nagyapó | 22 | 
| Csapatkapitány-választás | 23 | 
| Szőlőcsősz | 24 | 
| A természet változásai novemberben | 25 | 
| A kék cinke | 26 | 
| A kutyám | 27 | 
| Micó | 28 | 
| Egerek | 29 | 
| Altató | 30 | 
| A disznóölés | 31 | 
| A kis gömböc | 32 | 
| Csoszogi, az öreg suszter | 33 | 
| Harangozás | 34 | 
| A természet változásai decemberben | 35 | 
| Esik a hó | 36 | 
| Kíváncsi hópelyhek | 37 | 
| Doromboló | 38 | 
| Ünnepeink, szokásaink decemberben | 39 | 
| Szegény Dzsoni és Árnika | 40 | 
| Hogyan tanultam meg olvasni? | 41 | 
| Szembekötős | 42 | 
| A természet változásai januárban | 43 | 
| Emlékszel, fiam? | 44 | 
| A tizenkét hónap | 45 | 
| Könyvtárlátogatás | 46 | 
| A farkas, a medve és a huszár | 47 | 
| Ravasz alku | 48 | 
| Tilinkó és a bíró | 49 | 
| A pap meg a tojások | 50 | 
| Csalimese | 51 | 
| A hiú király | 52 | 
| Jakab meg az apja | 53 | 
| A furulyavevés | 54 | 
| A kiskutya neve | 55 | 
| Szoborjáték | 56 | 
| A természet változásai februárban | 57 | 
| Csikorgó, a fagykirály | 58 | 
| A hóember | 59 | 
| Gyertyaszentelőkor | 60 | 
| A mi farsangunk | 61 | 
| Az egyszeri-kétszeri fánk | 62 | 
| A három nyúl | 63 | 
| Jó étvágyat! | 64 | 
| Csepű, lapu | 65 | 
| A természet változásai márciusban | 66 | 
| A róka és a gólya | 67 | 
| A madárfészek | 68 | 
| A három kismalac és a farkas | 69 | 
| Az öreg halász és a nagyravágyó | 70 | 
| felesége | 70 | 
| Meddig ér a rigófütty? | 71 | 
| Nemzeti dal | 72 | 
| Tűz, víz | 73 | 
| A természet változásai áprilisban | 74 | 
| Madarak iskolája | 75 | 
| A Szél és a Nap | 76 | 
| Buborék | 77 | 
| A bal kéz | 78 | 
| Húsvét | 79 | 
| Locsolóversek | 80 | 
| A sün és a nyúl versenyt fut | 81 | 
| Bújócska | 82 | 
| A természet változásai májusban | 83 | 
| Májusi fülemüle | 84 | 
| A virágok panasza | 85 | 
| Vár és forrás | 86 | 
| Megjárta Jancsi | 87 | 
| Az én anyukám | 88 | 
| Buba éneke | 89 | 
| Lenka | 90 | 
| Hogyan játsszunk? | 91 | 
| Méhecskék | 92 | 
| A természet változásai júniusban | 93 | 
| Arany Lacinak | 94 | 
| A lusta fiú meg a cinege | 95 | 
| A világ vándora | 97 | 
| A kecskebékák királya | 98 | 
| Öregapó madarai | 99 | 
| Két nyári mondóka | 101 | 
| Mit ugrálsz, Hideg? | 102 | 
| Hidasmester | 103 | 
| Kedves Diákok! Ebben a tanévben folytatjuk a mesék, történetek és versek pontos megértésének gyakorlását. A munkafüzet ehhez nyújt nekünk segítséget. Egyre jobban megértjük majd, hogy mi a különbség a prózai szövegek és a versek feldolgozása között. Az első feladatokkal mindig a beszédünket, kiejtésünket, beszédtempónkat, hangsúlyunkat és az olvasási technikánkat javíthatjuk. Ezek után változatosan gyakoroljuk a szövegfeldolgozás menetét. Válaszolunk kérdésekre, kiegészítünk mondatokat, hibákat javítunk. Megszokjuk, hogy biztonsággal tájékozódjunk a szövegekben, pontosan idézzünk mondatokat. Sok olyan feladattal is találkozunk, amelyek további gondolkodásra késztetnek. A gyakorlatsorok zárásaként saját szavainkkal elmondjuk a történetek lényegét. Így könnyebben megy majd a többi tantárgy tanulása is. |